Dzisiaj coś dla miernot kuchennych takich jak ja :D Oczywiście nie tylko :). Wczoraj coś mnie natchnęło i zrobiłam ciasto oraz babeczki. Ponieważ nie chciało mi się lecieć do sklepu bo jakieś owoce bądź czekoladę poszłam po najmniejszej linii oporu.Oba przepisy są bardzo łatwe i nie zajmują dużo czasu. Pierwszy jest z biedronkowej gazetki, którą zatrzymam sobie na dłużej.
Ponieważ za długo trzymałam ciasto w foremkach,strasznie namokły.I efekt jest tego taki, że wszytko się wylało :D Oto moje miernoty:

Ogólnie w smaku są dobre. Starłam  2 cytryny zamiast 3 ale i tak czuć nutkę  cytryny.

Drugi przepis na ciasto jogurtowe znalazłam tu :

 Nie jest duże i nawet nie wiem czy dobre ponieważ nikt jeszcze nie odważył się spróbować               (przynajmniej wygląda lepiej niż babeczki).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty