Sylwestrowo.

Wiem, wiem , że jeszcze jest trochę czasu do Sylwestra, ale bardzo cieszę się, że w końcu spędzę go ciekawie :) jeśli nie macie za dużo gotówki, ale uwielbiacie pochłaniać wzrokiem jak najwięcej jak ja, tutaj pomysł na Sylwestrową noc:
http://gruper.pl/x.php/1,53313/Podroze-Margo-Travel-wystrzalowy-wyjazd-sylwestrowy-do-Wiednia.html

100 zł za wyjazd do Wiednia to raczej nie jest dużo :). Jeśli chcemy pozwiedzać zabytki to wtedy trzeba mieć swoją gotówkę, ale to przecież jak to lubi :) Ja tam bardzo się jaram, że tak się wyrażę i mam nadzieję, że będzie to cudowny dzień i cudowna noc. A Wy myślałyście już o Sylwestrze? Macie jakieś plany czy to tylko ja tak wybiegam w przyszłość :)?

4 komentarze:

  1. Ja spędzę go z przyjaciółmi. Już życzę udanej nocy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :d ważne że z bliskimi :D nie wykluczone, że będziesz mieć lepszą zabawę niż ja :D

      Usuń
  2. fantastyczny pomysł. zawsze zastanawiałam się jak działają tego typu oferty, mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić a po powrocie wszystko nam opowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz będę korzystać z kuponowej wycieczki więc dopiero zobaczę na jakich zasadach działają :) oczywiście nie obejdzie się bez fotorelacji i moich odczuć względem wycieczki :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty