szampon błotny.

heja heja od wczoraj doszła nowa strona a mianowicie Sprzedam. znajdziecie tam niepotrzebne mi już ubranka :D a teraz konkrety. 
będąc ostatnio w drogerii moją uwagę zwrócił szampon błotny z Bielendy. szampon do włosów słabych i wypadających i jeszcze przetłuszczających się czyli wypadało by powiedzieć ideał.
Opis producenta : Szampon błotny do włosów z glinką Ghassoul przeznaczony jest do włosów: słabych, zniszczonych i wypadających oraz dotkniętych problemem nadmiernego przetłuszczania się. Szampon wykazuje dogłębne właściwości oczyszczające oraz detoksykujące włosy i skórę głowy, reguluje wydzielanie sebum, wyraźnie wpływa na kondycję i wygląd włosów. Szampon wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki - o piękno Twoich włosów zadbają:
GLINKA GHASSOUL - pochodzi z Maroka, symbolizuje czystość i niewinność. Od tysiącleci stosowana jest przez Nomadów do oczyszczania ciała i mycia głowy. Zawiera unikatowe bogactwo magnezu, krzemu i wapnia, posiada nadzywczajne właściwości dotleniające i pochłaniające sebum.
FIGA I DAKTYL - dzięki bogactwu witamin, cukrów i soli mineralnych te afrykańskie owoce mają właściwości wygładzające, zmiękczające i nawilżające.
Stosowanie: Rozprowadzić na mokrych włosach, delikatnie masować włosy i skórę głowy, dokładnie spłukać. W razie potrzeby czynności powtórzyć.


o rany zdjęcie się odwróciło i co teraz ? rozciągamy mięśnie szyjne :)
Szampon jest ogólnie dość gęsty i ma bardzo słaby zapach. Dobrze się pienił  i miałam wrażenie, że smaruje sobie włosy glinką- co było dość przyjemne.

duży minus to saszetka. nie wiem może tylko ja nie umiem się nimi dobrze posługiwać, ale kiedy już nałożę trochę szamponu ciężko mi wycisnąć resztę bo saszetka mi się wyślizguje.

Pojemność: 15g czyli jedno mycie. Cena 2,99 za saszetkę czyli dość sporo. Nie mogę dokładnie stwierdzić czy działa po jednym użyciu ale użyłam go wczoraj razem z balsamem z Green Pharmacy i dziś rano  moje włoski było gładziutkie i rozczesywały się bez najmniejszego problemu. Podsumowując będę używać, ale tylko co jakiś czas ze względu na cenę. Może kiedyś skuszę się na zwykłe duże opakowanie.


Ps. Wieczorem spodziewajcie się niespodzianki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty